Tuesday 28 June 2011

my frend...

hmm... x abih2 suh aku promote diri dia...hahaha... x perlah... demi kawan yang di kasihi... promote jelah... manalah tau...tup2 blog aku akan dtang popularkan... ha... sweet pic nie.. dah nak bersalin rupa2nya kawan aku nie... jelous pun ada... tapi...

x perlah... aku tumpang gembira... waktu nie...dia kata kandungannyer dah masuk 38 minggu...hehehe...




bagi aku best kawan ngan dia ni... kawan tempat aku luahkan perasaan... masa mula2 aku pregnant aku dah start rapat ngan dia... kbtulan pregnant pun dekat2 gak ngan dia... sampailah aku pantang... dialah minah paling kepoh skali... nasihat aku macam2...tambah plak bila keadaan aku macmnie... terima kasih banyak2... kalo x kerna kau... x tahulah pada siapa aku nak bercerita... xtahulah naper baru sekarang aku sedar kewujudannya... masa sekolah dulu x perasan plak... hahaha... akukan x matang dlu... suka wat hal sendiri...

No comments:

Post a Comment