Thursday 23 June 2011

hari ke 29 aku berpantang...

''She is mine''... suamiku... milikku...




gayanya...

lawaknya...

perilakunyaa...

tidurnyaa...

sedihnya...

gembiranya...

1001 perasaannya...

semuaya aku rindu.... segala2nya bagi aku... seluruh hidup aku...adalah untuknya...
aku sayang sangat100x...pada suamiku...anis bin ibrahim...

sentiasa gembirakan aku... dikala aku kesedihan... pemberi semangat padaku...
tiada yang terbaik melainkan suamiku...

I LOVE YOU FOREVER..


Hmmm...

malam nie nak tengok wayang...cter KL Gangster...aku nak tengok kungfu panda... tapi..ikut jelah... dia cakap cternyer best...dah siap booking tiket pun untuk malam nie... hehehe...nak pakai baju apa yer... nak pakai cantik2 malam nie...khas untuk SUAMIKU...bukan orang lain pun...tapi bau kena busuk ckit...kalo x...hahaha... kan i tengah dalam pantang lagi nii... 


tapi best ker cternyer...hmmm...tahlah...aku pun x tahu daaa... tengok jelah malam ni macmnerkannnn...hehe...

No comments:

Post a Comment