Wednesday 22 June 2011

hari ke 28 aku berpantang

bila aku tengok pic baby...anak orang lain kat fb... aku rasa cemburu...jelousnyer... penuh pic gambar anak... tapi aku plak.... hmmm... rasa sedih, sebak, down n macam2 lagi lerrr.... nak letak pic pun pic baby yang dah sedia ada...bkan pic anak aku sendiri... hmmm...

 kenapa aku nak terus terlalu fkirkannya... aku kena redha ngan apa yang berlaku... tue semua suratan takdir... alhamdulillah... adalah anak aku sorang yang tunggu aku kat syurga nanti... aku cuma tambah jer amalan aku untuk bekalan aku kat sana nanti...amin... ibu x kan lupakan anak ibu mujahid sampai akhir hayat ibu...

 hmmm... rindu plak kat husband aku nii... lepas dengar lagu korea...she is mine... lambatnyer nak tunggu hari esok... aku nak masak sedap2 for my husband...baby besar...hehe




nie gambar kat cameron... sebelum aku pregnant dulu... tahun lepas 2010...hehehe... abang...nanti kita pergi cameron lagi erk... nak cari ketenangan...hehe... bolehkan sayang!!!!...hehe.. miss u foreverr...muaaahhh...


5.50pm...khamis

perasaan aku, 
perckapan aku, 
tingkah laku aku,
semakin jauh dari mak...
kenapa yer?? mungkin sebab x nak aku tau keaiban dia sendiri kot... semalam aku urut mak... hampir seharian, x der sekelumit pun untuk ucapkan perkataan 'TERIMA KASIH' susah sangat ker seorang ibu untuk melafazkan perkataan tu?? hmmm... bila aku berdua bersama dengan mak... seolah2 aku melakukan kesilapan yang besar... hmm... apa salah aku?? salah ker aku mengadu kat husband??? bila fkir2 balik... sedalam2nya... mungkin kot... x sepatutnya semua perkara aku nak cter kat husband... tapi apa salahnya.. aku x leh pendam perasaan...tambah plak aku fkir aku x reti nak bezakan yang baik dan buruk... aku cerita pada husband aku sebab aku nak dia menilai mana yang baik dan buruk... orang luar kan lebih banyak nampak kebaikan dan keburukan kita sendiri berbanding diri aku sendiri...hmm.. tahlah...15 tahun mak menjaga aku sejak aku dilahirkan... selebihnya aku jaga diri sendiri... sejak aku tinggal kat asrama... aku semakin x mengenali perihal keluarga aku sendiri... banyak yang aku x faham... tapi aku x tahu macmner hati seorang ibu terhadap aku ni... aku rasa sedih ngan sikap mak kandung aku sendiri...kenapa sikapnyer macam tue?? bila susah baru nampak aku...tapi bila senang... seolah2 aku ni wujud didepan dia... kenapa jadi macam tu... hmmm... tue jelah luahan aku hari nii...






No comments:

Post a Comment