Wednesday 22 June 2011

hari ke 27 aku berpantang

hari ni aku fkir pasal diri aku...perjalanan hidup aku... kenapa aku kurang sahabat, kurang kawan... adakah disebabkan kesilapan aku sendiri...hmmm tahlah aku fkir mungkin....teringat masa kat plkn... ada sorang kawan tue... suka renyah aku... aku x suka dia sebab baunya yang kurang menyenangkan...hmmm... bila aku fkir balik...bukan macam tue caranya untuk aku menegur dia dengan cara berjauhan dengannya...
"Berkawanlah dengan orang yang kita x suka sebab kat ctulah kelemahan diri kita sebenarnya, bila kita x suka pada seseorang bermakna kita x suka dengan sikap kita sendiri...


hmmm... hari nie aku fikirkan mujahid... terasa lagi tendangannya pada perut aku... bila fkir2 aku nak pregnant lagi... tapi...yerlah... ekonomi btul2 x kukuh lagi... nak wat cmner... sabar jelah... rindu kat anak ibu niii....


No comments:

Post a Comment