Saturday 25 June 2011

hari ke 30 aku berpantang

semalam tengok cter kl gangster...best glerr... memang x rugi pergi tengok... terima kasih suamiku...coz belanja tengok wayang...hehe...pas abih tengok wayang...jalan2 kejap...pastu pergi makan...pastu baru balik umah...pkul 3 pagi baru tdo...hahaha...puasnyer dpat jalan2..kalaulah ada mujahid...rasanya bertambah serilah umah tangga akuu...rindunyer pada anak ibu...



hmmm... nak balik ker x yer...hmm.. tahlah...mak aku macam x suka jer aku tdo sana...memanglah x kisah...tapi kita leh taukan bila tengok reaksi orang macmner..hmmm... hati jadi serba salah ler... aku terkedu bila mak ckap bil api mesti melambung bulan ni...hmmm..mcam tuju kat aku jer... aper2 jelah... yang penting aku kena kuat semangat... Ya Allah...berikanlah aku kekuatan untuk menghadapinya Ya Allah... Aku kena belajar berdiri di atas kaki sendiri... Ya Allah...lindungilah hambamu ini walau dimana saja aku berada Ya Allah...

No comments:

Post a Comment