Wednesday, 29 June 2011

hari 34 aku berpantang...

pagi tadi aku kuar nak settlekan sijil kematian anak... adeyyy...leh plak sesat jalan ke batu gajah... pusing2 changkat cari JPN... rupa2nya kat pejabat tanah tu... kenapalah aku x tahu dia kat ctu... laki aku plak kaw2 gelakkan aku... 


dah lama dok batu gajah????... x tau lagi ker... adeyyy... sampai sna...kena marah ngan orang sana sebab buat lambat... salah husband ler...suka sangat tangguh kerja...las2 aku jugak yg kena wat...adeyyy... x perlah...hari jumaat nie aku settlekan no...hmmm...

apa tah aku nak fkir tadi... semua aku lupa... 




apa perancangan hidup aku yer...??????????????????????????????????????????...
apa yang aku nak lakukan lepas ni... lepas apa yang berlaku?? lepas tuu??lepas kehadapan... n lepas2 ni...
 


  • aku akan berusahakan diri aku untuk dekatkan diri dengan Allah...supaya hati aku lebih tenang lagi..bila aku dah leh solat... aku nak menangis sepuas2 hati aku... aku nak luahkan perasaan aku... hati aku padaNya....

  • aku nak belajar menjahit, mengait dan memasak...

  • aku akan berusaha menjadi yang terbaik dalam TNB...lakukan kerja seikhlas hati aku...kerana Allah...nak kerja rajin...belajar rajin..n rajin segala2nya...

  • aku akan berusaha untuk menjadi yang terbaik sebagai seorang isteri... kebahagiaan isterikan terletak pada suaminya...dan sebaliknya...so, aku nak bahagia... jadi akulah yang kena cipta kebahagiaan yang aku inginkan...

  • aku nak bagi laki aku gemuk... jadi aku kena blaja masak.. supaya dia leh makan banyak2... hehe...

  • aku akan berusaha menjadi perancang yang terbaik untuk suamiku...demi kebahagiaan anak kita akan dtang... yer sayang... 3 tahun lagi... so, dari sekarang...kena kumpul duit banyak2...nanti akan dtang x der lagi masalah kewangan....



3 comments:

  1. Ermm..awak mesti dapat surat beranak baby kan?Saya teringin nak buat surat beranak baby, tapi tak boleh sbb baby meninggal dalam perut..So, just dapat surat lahir mati jer lah (takde nama)...Emm..takpe la, yg penting nama Dhia Farhah sentiasa terpahat di hati kami di ingatan kami...
    (cuma kalau ada dokumen yang ada nama Dhia Farhah syok sikit nak tatap..hehe...)

    ReplyDelete
  2. tapi yerlah wak..saya rasa jiwa saya terseksa sangat bila tengok surat beranak baby...pastu ngan sijil kematian dia...

    ReplyDelete