Monday 4 July 2011

SaYu...

hmmm... alhamdulillah...settle hari ni segala sijil anak dan sijil kematian anak... tahlah... rasa sebak sangat hati ni.. sedih sangat2... sijilnyer ada..tapi anak... hmmm... Allah turunkan seorang lelaki yang menyedarkan aku... dia cter kakak ipar dia 4 kali bersalin... 4 kali anak dia meninggal.. punca sebab mak mertua sihir... keciannyer... aku x leh byangkan cmner dia hadapi dugaan cmtu... ramai lagi dugaan yang lagi teruk dari aku... x perlah.. nak wat cmner.. bukan rezki aku lagi... ada hikmah dengan apa yang berlaku...bila aku buka mata.. pandang seluasnya.. lihat keadaan sekeliling... lihat diri aku.. banyak sangat benda yang perlu di perbaiki lagi... dah ada abang anis aku dah ckup2 bahagia... ckuplah dia seorang sahja yang bahagiakan aku... aku x pedulikan keadaan sekeliling... aku terima seadanya... walaupun aku terpaksa mengharungi berliku2 jalan yang penuh dengan duri... tapi aku redha sebab aku ditangan ku tergenggam sebiji mutiara yang begitu indah sekali.. itulah suamiku.. diriku... sayangku... hatiku... tanpa dia... hilanglah hati dan perasaan ku... sayangku padanya hanya Allah sajalah yang tahu...

"Ya Allah ya tuhanku... panjangkanlah umur kami, titipkanlah kebahagiaan pada kami... redhailah hubungan kami..berkatilah kami Ya Allah..."

ZiKiR MuNaJaT...zikir kegemaran mujahid... sedihnyer bila aku dengar zikir ni.. huhuu... sob100x... uwaaa... nak nangis jugak...

No comments:

Post a Comment