Sunday 17 July 2011

dugaan demi dugaan

bermacam2 dugaan yang aku alami... sejak umur aku 16 tahun lagi.. Allah maha esa.. walaupun bertimpa2 dugaan aku...masih melindungi aku.. x biarkan aku jauh lebih hanyut lagi..terima kasih Ya Allah.. dan keberkatan Al Quran yang aku amalkan setiap hari.. walau dimana aku berada..walau cmner rupa aku sekalipun..aku x pernah tinggalkan kekasihku.. AL QURAN... terima kasih Al Quran.. sebab sentiasa menaikkan semangatku.. memberi ketenangan dalam diriku..




Di Pinggirkan keluarga, dipulaukan keluarga mertua.. dicaci hina oleh sedara mara...sampaikan engkau mengambil nyawa anakku sekalipun..aku redha dengan apa yang terjadi.. hati ku tentulah sedih menerimanya...kdang2 air mata menitis mengenangkan nasib diri..apa2 pun hidup pasti perlu aku teruskan ... untuk meniti hari2 akan dtang.. aku pasti x selama2nya sikap mereka begitu.. dulu masa ada mujahid.. ibu fkir.. anak ibulah yang dapat mengeratkan hubungan ibu dengan mereka... tapi.. sekrang semakin teruk berlaku.. semuanya kesalahan dituju kepada ibu sekarang... dulu kalau ibu ada masalah selalu mengadu kat mujahid..dan anak ibulah yang akan menggembirakan hati ibu.. ckup sekdar gerakan mujahid..ibu dah rasa gembira...tapi sekrang... x der tempat lagi untuk ibu mengadu.. ibu mula rindukan mujahid... setiap hari ibu berdoa minta Allah munculkan mujahid dalam mimpi ibu.. ibu semakin lupa wajah anak ibu... sungguh ibu x ingat wajah anak ibu lagi...kejamkah ibu...!!!maafkan ibu nak...walaupun ibu x ingat wajah mujahid.. kasih sayang ibu pada anak ibu tetap kuat..


No comments:

Post a Comment