Monday 11 July 2011

kesilapan

Banyak kesilapan yang aku lakukan...setiap hari.. setiap waktu...tapi...kesalahan yang aku lakukan adalah pengalaman buat diri aku.. untuk aku menghadapi hari2 akan datang.. apa faedahnya aku tengok salah orang lain..sedangkan salah aku bagaikan buih dilautan.. hmm...dlu yer.. aku slalo tengok kesilapan orang lain..sampaikan menjerat diri aku sendiri... slaah aku jugakkan..kenapa baru sekarang aku sedar...apa yang aku harus lakukan


Ya Allah..
aku perlukan perlindunganmu..
 peliharalah bicaraku pada orang lain..
peliharalah perbuatan ku.
.peliralah keaibanku...
peliharalah diriku..

semakin aku sedar salah aku...semakin aku rasa bertapa kerdilnya aku dimuka bumi ni..apa yang aku harus lakukan... untuk aku perbaiki diri aku.. aku buntu untuk berfikir bagaimana aku nak perbaiki diri aku yang serba kekurangan ini...

No comments:

Post a Comment