Thursday 7 July 2011

aktiviti hari ni..

apa yer yang nak aku lakukan hari ni...hmmm... pag nie plan nak kemas umah ckit2 sebab nak pindah... hmm.. ap cerita yer my frend.... dah bersalin ker dia... semalam dia bagitau dah trun drah n keluar air ketuban...aku harap2 dia selamat melahirkan baby...amin..hmm risau aku sebagai kawan dia...harap2 x der aper2lah...


tengahhari..hmm... x tahu nak wat p... masih fkir lagi..ptang plak aku nak masak siap2.. buat apa yang patut sebab hubby nak balik...hehehe.. sian aku..jmper dia pun seminggu sekali jer.. macmnerlah dia hadapi kehidupan kat kl tanpa aku kat sana... hari2 msej rindu kat aku.. aku pun sama.. terbalik plak..ekekeke... tapi apa2 pun ... walau cmner bruk sekalipun dia..aku tetap sayang kan dia.. hmm... rindunyer.. bilalah dia dapat tukar cni... macam orang lain... tertunggu2 jugak aku... bannyak ujian aku ngan dia bila berjauhan... cuma x hadapi sama2 ngan dia sebab dok jauh... aku x nampak dia stress ker apa ker... cuma hanya panggilan telefon jer yang menghubungkan kami...hmmm...


7/07/2011  jumaat
7.11am

No comments:

Post a Comment