Wednesday 6 July 2011

kekasihku...

aku faham perasaan suamiku...dalam happy2 dia hiburkan aku... x der saper yang tahu hati dia macmne.. sedih ker..gembira ker... aku masih mampu melihat keletah baby lain...gelak tawanya... menangisnyer.. mimik mukanya.. tapi laki aku.. bila aku suruh dia tengok sama ngan ragam baby... dia x pandang langsung.. aku x faham kenapa dia x nak pandang wajah baby.. rupa2nya baru sekarang aku faham... x sama sifat aku ngan dia... sesungguhnya.. hati dan perasaanya lebih sensitif dari aku... aku masih sedih ngan pemergian mujahid... tapi tahlah... air mata aku susah nak mengalir sekrang walaupun hakikatnya aku masih sedih ngan pemergiannya..tapi laki aku... tengok aku pun menangis... bila sebut pasal baby pun menangis.. apatah lagi kalo tengok baby...

kini...
aku semakin faham ngan sikapnya..dalam tegas melindungi aku... dalam kuat dia menghadapi cercaan orang lagi..dalam tabah dia menghadapi menempuhi kehidupan ini... ada satu sikap dia yang lemah... mampu mengalirkan air mata kerana seorang anak... yang telah pergi untuk selama2nya... mampu mengalirkan air mata ketika teman disisinya berduka...aku terharu dengan sikapnya...tiada siapa yang dapat mengganti tempatnya disisi aku...aku sangat1000000xx..sangat sayangkannya...

Banyak betul ujian yang perlu dia hadapi... banyak yang aku x tahu lagi..

6/07/2011 rabu
5.22pm

No comments:

Post a Comment