Tuesday 11 March 2014

MASA...

awalnyer aku bangun hari ni... 4.30 pagi...terima kasih baby ibu kejutkan ibu di pagi hari,...hehe...pecah rekod plak...ekeke... x der aper2 yang nak coret..cuma bila bangun awal.... baru aku faham kenapa masa cepat berlalu.. sebab manusia habiskan masa dengan perkra yang sia2... bangun dah lambat... tau2 dah petang pastu malam... pastu tidur.. pastu esok balik.. bangun lambat lagi.. pastu kita akan berkta dalam hati.. cepatnya masa berlalu.. pendapat aku ..sebenarnya masa yang kita alami sama jer.. cuma cepat atau lambat kita sendiri yang mencaturi nikmat itu....huhu...(macam ayat indon jer)... xperlah fikir....lupakan hal orang lain.. jangan ambik tau... fikir kelemahan diri sendiri...masih banyak yang perlu di perbaiki lagi... nanti nak ada anak... banyak benda yang ko kena belajar...ada orang kata bila dah anak nanti... hidup berubah 100%...betul ker...hmmm.... tahlah... teringin nak menglami perubahan itu...mungkin sebab dah lama sangat kot...meniti liku kehidupan yang sam jer... sekali Allah bagi perubahan ckit jer...huhu...aku kena bersedia menghadapinya....buat masa ni...rasanya baru 40% aku tau... tapi insyaallah jika diizinkan Allah aku dengan rasminya nak bagi FB kat baby aku nanti.. x taulah susah macmner...sebabnya aku x alami lagi... moga2 Allah permudahkan urusan aku/...amin ya rabbaalamin....:-)

No comments:

Post a Comment