Thursday 13 March 2014

27minggu 6 hari...

tak taulah nak baitau cmner... tentang diri ini...selepas berhemas pulas pagi petang siang malam buat untuk mereka.. tapi x di hargai...hmmm....aku rasa macam segala perngorbanan yang aku lakukan sia2 jer... betul kata hati... cukup sekadar terima kasih... kita rasa di hargai.. tapi nie x.. apa pun x bagtau..huhu...rasa sedih dengan apa yang berlaku...tapi x per...sabarlah fiza...kalo niat ko buat kerana Allah...Allah akan gantikan yang lebih baik... percayalah...dan fiza...JANGAN BUAT KERANA MENGHARAPKAN PERHATIAN MANUSIA.. TAPI BUATLAH KERAN ALLAH...HARAPLAH DARI PERHATIAN ALLAH TAU...MUNGKIN APA YANG BERLAKU UNTUK MUHASABAH DIRI KO...huhu...dah3x...syaitan...jangan hasut aku lagi..nyah ko dari sini....hmmm..bila jadi macam tu...satu2 sikap buruk aku terserlah...kenapalah sikap aku macam tu.. x baiklah fiza..ok...mulai dari sekrang...belajarlah untuk berbicara perkara yang elok jer tau...jangan cakap bukan lagi2 tau...

No comments:

Post a Comment