Saturday 1 February 2014

petanda mimpi tumbuk orang....

nak bagitau jer.. hehe... 2 hari berturut aku mimpi aku tumbuk dan belasah orang... waa.. rasa puas jer tidur.. sebab selama ni dalam mimpi orang cakap apa aku diam jer.. dan aku memendam perasaan tapi tahlah...dan sebab aku memendam perasaanlah aku tidur x puas... aku pun dah lupa apa yang menyebabkan aku tumbuk orang dan siapa yang aku tumbuk tu dan kenapa aku tumbuk dia... tapi yang pasti orang terdekat...huhuhu.... orang cakap kalo 2 hari berturut minpi benda yang sama ada maksud tertentu... dan aku jmper... dan inilah petandanya... Jika bermimpi bahawa kita tersesat atau terlibat dalam pergaduhan, mimpi ini bermaksud kehidupan kita akan aman dan tenteram. Jika di pukul dalam pergaduhan ia bermaksud , orang tersebut tiada musuh dalam hidup sebenar. Jika orang tersebut mempunyai seseorang musuh dalam mimpi, mimpi ini bererti musuhnya akan berbaik dengannya. Jika bermimpi bahawa , kita memukul seseorang, mimpi ini bererti kita akan di sanjungi oleh kawan-kawan kita. Jika bermimpi bahawa kita memukul seseorang sehingga cedera ia bererti kita akan berkenalan dengan kawan-kawan yang baru. Jika kita dipukul sehingga cedera mimpi ini bererti, nilai kehidupan kita akan bertambah baik dan mewah. Jika bermimpi bahawa diri kita dicederakan dengan senjata seperti pisau, mimpi ini bererti sesuatu keburukan mungkin berlaku tapi apa terdetik difikiran aku ialah memang sejak akhir2 ni aku ada geram ngan sorang budk tu.. mungkin ini petunjuk Allah buat aku... yang bermakna orang yang aku x suka dan benci itulah adalah orang yang baik... jadi fiza.. bersangka baiklah dengan orang tau.... amin.....

12 comments:

  1. Assalamualaikum, nak tanya kalau saya mimpi menampar pipi seseorang lelaki apa maksudnye plak?
    Sebab mimpi ni pun dah bnyk kali ulang dari tahun lepas

    ReplyDelete
  2. Eh mimpi menumbuk muka suami bertubi2...hingga tak sedar...tertumbuk mukanya masa sy sdg tidur...apa maksudnya ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya awak dah lama awaknak tumbuk muka suami kot sampai terbawak2 dalam tidur.. LOL

      Delete
  3. Sy pernah mimpi cmni, rupenye suami melayan org lain. Sy tumbuk btl2

    ReplyDelete
  4. Apa maksudnya kalau mimpi adik lelaki saya di pukul oleh orang

    ReplyDelete
  5. Sya mimpi tumbuk muka org. Sbp org tu tu gunting rambut sya. Smpai Muka org TU bedrah..apa maksud mimpi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba tngok tafsiran mimpi dipotong/memotong rambut n then kaitkan ngan tafsiran ni

      Delete
  6. Apa makna kalau mimpi belasah virus corona ?? itu maknanya kita akan menjadi penyebab hilangnya corona dari muka bumi

    ReplyDelete
  7. Bagaimana pula klau adik sya yg mimpi? Dia mimpi sya kena tumbuk?

    ReplyDelete
  8. saya baru mimpi semalam tapi dalam mimpi ni saya yang kena pukul. tapi yang pelik yer apabila saya bangun dari tidur badan saya penat da berasa dahaga

    ReplyDelete