Saturday, 1 February 2014

petanda mimpi tumbuk orang....

nak bagitau jer.. hehe... 2 hari berturut aku mimpi aku tumbuk dan belasah orang... waa.. rasa puas jer tidur.. sebab selama ni dalam mimpi orang cakap apa aku diam jer.. dan aku memendam perasaan tapi tahlah...dan sebab aku memendam perasaanlah aku tidur x puas... aku pun dah lupa apa yang menyebabkan aku tumbuk orang dan siapa yang aku tumbuk tu dan kenapa aku tumbuk dia... tapi yang pasti orang terdekat...huhuhu.... orang cakap kalo 2 hari berturut minpi benda yang sama ada maksud tertentu... dan aku jmper... dan inilah petandanya... Jika bermimpi bahawa kita tersesat atau terlibat dalam pergaduhan, mimpi ini bermaksud kehidupan kita akan aman dan tenteram. Jika di pukul dalam pergaduhan ia bermaksud , orang tersebut tiada musuh dalam hidup sebenar. Jika orang tersebut mempunyai seseorang musuh dalam mimpi, mimpi ini bererti musuhnya akan berbaik dengannya. Jika bermimpi bahawa , kita memukul seseorang, mimpi ini bererti kita akan di sanjungi oleh kawan-kawan kita. Jika bermimpi bahawa kita memukul seseorang sehingga cedera ia bererti kita akan berkenalan dengan kawan-kawan yang baru. Jika kita dipukul sehingga cedera mimpi ini bererti, nilai kehidupan kita akan bertambah baik dan mewah. Jika bermimpi bahawa diri kita dicederakan dengan senjata seperti pisau, mimpi ini bererti sesuatu keburukan mungkin berlaku tapi apa terdetik difikiran aku ialah memang sejak akhir2 ni aku ada geram ngan sorang budk tu.. mungkin ini petunjuk Allah buat aku... yang bermakna orang yang aku x suka dan benci itulah adalah orang yang baik... jadi fiza.. bersangka baiklah dengan orang tau.... amin.....

No comments:

Post a Comment