Wednesday 1 January 2014

C.O.B.A.A.N...

kenapa aku sengaja luahkan perasaan kat facebook satu lagi... yer.. memang aku sengaja.. supaya di tahu kehidupan aku.. dan dia akan rasa puas hati yang aku x bahagia.. dan bila ada kepuasan macam tu.. baru dia rasa lega dan berusaha cari yang lain... dan dia tau.. jika dia pilih aku dia yakin aku x mampu nak bahagiakan dia.. aku sengaja cipta sandiwara... hmmm...dan sengaja aku ciptakan diri aku yang aku seorang panas baran suka marah orang sesuka hati... huhu.. lantak ler orang kata aku kejam.. aku dah cakap banyak kali dak.. aku dh ada suami... kesetiaan seorang isteri terletak disisi suami.. bukan pada kau... kau yang tinggalkan aku... pastu bila aku dah kahwin terheggeh2 plak.. jantan apalah ko ni...huhu...geram jer rasa... tapi alhamdulillah... dah hampir 3 tahun fb tue aktif... dan nampaknyer berkesan dan dia x ganggu aku lagi.... hehe... apa2 pun.. satu masalah dah selesai.. alhamdulillah Ya Allah.. di atas ilhamMu kepada hambaMu yang serba kekurangan ni.. skrang masalah satu lagi ni...macmaner aku nak selesaikan... sejak kahwin sampailah sekrang.. x selesai2 jugak.... dan hampir separuh hati aku dimakan oleh mereka... dah banyak cara aku buat untuk buktikan yang aku bersungguh2 ambil berat tentang diorang... sayangkan diorang... kecian sangat kat laki aku.. nampak sangat yang diorang bencikan laki aku.. aku tau laki aku kecik hati ngan sikap diorang.. aku tahu.. laki aku terpaksa menahan rasa hibanya terhadap aku.. bila diorang buat macam2 kat aku...dan pengakhiran malam tadi.. hampir2 dia nak jmper mak aku...nak tanya apa masalah diorang terhadap aku sampai aku di hina sedemikian rupa... tapi aku sabarkan laki aku.. aku kenal dia.. aku takut dia mengamuk jer.. sebab laki... kalo dah marah.. huhu... bukan nak ingat dunia... takutnya.. aku x nak memburukkan lagi keadaan... aku tau.. buruk macmner sekalipun diorang tetap keluarga kandung aku.. tetap mak ayah aku.. tetap adik beradik aku... tahlah.. x perlah.. aku fikir buat masa ni... aku binalah keidpan aku sendiri.. aku takut effect baby nanti bila aku stress macmni.. cukuplah kenangan dulu... aku x nak ulangi kesilapan yang dulu.. aku kena fikr jalan yang terbaik untuk diri aku dan bakal baby yang akan aku lahir nanti... Ya Allah.. andai ini jalan yang terbaik buat hambaMu Yang hina ini.. engkau tetapkanlah pendirian Ku Ya Allah.. jika jalan yang aku pilih ini salah di mataMu Ya Allah.. bantulah hambaMu yang hina ini kejalan yang engkau Redhai... Hanya padaMu tempat untuk diriku bergantung dan berharap...

No comments:

Post a Comment