Wednesday 3 October 2012

kerja kat bukit merah...

ok...oleh kerana aku bekerja di TNB...so... banyak masa dihabiskan kat site...nak cter apa yang aku belajar dan berlaku..hari ni kerja kat bukit merah...tengah supervise kontraktor lay cable...pastu tunggu diorang terminate cable to kat terminal blok..hmmm... untuk feeder KTMB... apa yang aku belajar hari ni..pasal +ve dan -ve...selalu sangat confuse bila nampak travel...huhu... x perlah cek tanya banyak kali...janji aku faham.. nasib baik ada yati...leh selit2 tanya dia...kalolah tanya abang rizal... abihlah aku kena tazkirah..huhu...banyak benda yang aku x tahu dan masih belajar lagi...kadang2 dah tahu teragak2 plak..huhu..p daa... jangan gabra ok...huhu.... dah pkul 7.02pm...macam balik lambat jer malam ni...cian laki aku...sorang2 kat umah..x perlah... rezki wat kita..huhu...ok done pasal kerja... nak cter pasal hati dan perasaan plak...

hmmm... sajer nak cter perkembangan diri sendiri...mana tahu d rezki kot..hehe... bulan2 sebelum ni... selalu sakit kat dada bila nak dtang bulan.... tapi bulan ni x der plak..padahal taikh nak datang bulan semakin hampir..naper erk..pastu sakit belah kiri...kat tempat operation..huhu..padahal haritue cek kat bidan dia tekan2 tempat ctu..ok jer...hmm... apa2 pun..x nak lah berharap seperti bulan lepas..huhu..pastu kecewa..diri sendiri juga yang merana... hmm..aku yakin... ada rezki Allah nak bagi nanti...moga2 apa yang aku inginkan dimakbulkan..amin...

pastu nak cter pasal facebook...memang kita akan rasa teruja bila kita menonjol di dalam facebook...tapi bila kita fikir2 balik apa yang kita dapat melainkan kepuasan pada diri sendiri...selain tu??? macamner plak ngan naluri hati kita...hmmm...
alamak...line x clear ler...ok...hehe...:-)

No comments:

Post a Comment