Friday 19 October 2012

CEMBURU....

bestnyer tengok adik aku konvo....penuh kat tangan macam2 present orang bagi... bungalah..teddy bear lah..tapi aku dulu...huhu..hanya sekeping sijil jer.. xder saper nak bagi kat aku bunga atau apa2 pun..tapi alhamdulillah...dengan sekeping sijil di tangan tu..kini.. arah tuju ku menjadi kenyataan.alhamdulillah... x perlah.. perkra dah berlalu pun.. biarkanlah berlalu pergi..hari ni..alhamdulillah... terasa nikmat yang Allah bagi kat aku.. kebahagiaan rumah tangga..suami yang baik dan soleh.. kewangan yang sederhana..dan.. hehehe.... tuttttt.. x pasti lagi... dah 10 hari x datang bulan...hmmm... esok ler check... semua tanda2 dah ada... laki aku yang kepanasan... aku plak yang kesejukan..macam hari2 hujan plak...huhu.... pastu baru jer makan tadi.. dah rasa lapar... tapi x tahu nak makan apa.. abai jelah kelaparan tue... huhu...pastu dada bengkak... bengkak yang bukan macam biasa... ha lupa plak... lagi satu tanda2nya.. terasa bisa plak kat ibu jari kaki.. rasa sakit plak...naper erk... itu jer kot perkembangan terkini..apa2pun..selagi x check.. x pasti lagi... takut kecewa jer..Kini perasaan.. x tahu lerr..ada rezki..alhamdulillah.. x der lagi..cuba lagi....sebab..sebelum2 ni..terlalu mengharap ler...rasa kecewa yang teramat sangat..huhu..hubbylah jadi pemujuk...sabarlah... ada rezki nanti..kini... tinggal satu lagi bukti untuk di sahkan... sabar yer fiza...

No comments:

Post a Comment