Sunday 20 May 2012

kebesaranMu...

belajar untuk menyelami kesilapan sendiri...baru aku tahu banyak bicara semakin banyak kelemahan kita dipamerkan...hmmm... yer... terima kasih Ya Allah kerana diber kesedaran untuk berfikir tentang kebesaranMu...Hari ni 21 mei... dah lama peristiwa tue berlaku.. x taulah naper susah sangat aku nak maafkan orang tu... ego aku masih tinggi melangit lagi... bila difikir2dimana silap aku.. apa salah aku??? biarlah kerana keegoaan aku membuatkan dia fikir baik dan buruk... aku harap Ya Allah agar apa yang dia lakukan pada aku.. membuatkan dia berfkir apa yang dia dah lakukan...membuatkan biarlah aku yang menjadi mangsa.. supaa dia insaf di atas kesilapan yang dia lakukan.. aku?? masih macam biasa... cuma bicaraku dulu bukan seperti dulu lagi.. gurauan ku... bukan macam apa yang dah berlalu... aku sudah boleh berfikir apa yang aku lakukan ini.. semuanya x betul sama sekali... Ya Allah... jadikanlah hambaMu ini orang yang berfikir tentang kebesaranMu...

No comments:

Post a Comment