Thursday 2 February 2012

DIUJI DAN MENGUJI...

FIZA... dengar cni yer.. biar orang buat kita.. jangan kita buat balik kat orang kalo kita rasa tindakan itu berdosa... jangan kita aniaya kawan kita.. disebabkan kerana nak blas dendam...insyaallah.. nanti dia akan sedar gak yang mana satu permata ataupun kaca..hmmm... motivasi untuk diri sendiri... DIUJI DAN MENGUJI... mungkin kdang2 aku sengaja nak menguji orang.. dan kadang2 aku diuji... tapi mampukah aku hadapi.. entahlah... aku hanya bertawakal kepada ALLAH agar aku diberi kekuatan untuk menghadapinya... bila aku fkir2.. memang mudah untuk menguji orang.. daripada diri sendiri.. diuji..huhu...berat sungguh dugaan itu...

1 comment:

  1. saborlah ye fiza.biarlah org buat kita pun xboleh juge.biarlah kita buat orang xboleh juga.cuma kalau saya saya fikir mcmni je..kalau kita buat kat org,benda tu mgkin boleh jd kat kita balik..wallahualam..cheer up ye..:)

    ReplyDelete