Tuesday, 6 September 2016

Perancangan husband

Nak peg haji...cara macamner...yg dia fkir nak gerak sndri...naik kereta dari sini ke mekah...huhu...mula2 fkir macam x logik jer...keraguan pada diri sndri mula timbul...sebab x mustahil benda tu akan berlaku...tapi...Sebaik2 perancangan kita..perancangan Allah lagi hebat...aku yakin dengan takdir yg ditentukan...itu yg aku pegang...jadi...insyaallah...tahun depan...dah boleh mula langkah pertama iaitu...kursus haji...pada masa sama kmpul duit sebnyk yg mungkin...dan cari kenderaan yg sesuai nak gerak sana...aku yakin...gerak hati aku rasa semakin hampir menemui keesaannya...dan setiap hari rndu aku padaNya mula bercambah...seiring dengan hasrat suami setiap hari yg tekad nak jgak peg...huhu...mungkin inilah perasaan yg ada pada hati insan yang rndu dengan tanah lahir rasulullah...semoga langkah pertama kami di permudahkan olehnya...sebagaimana mudahnya kami buar duit kereta merc...dan alhamdulillah...dah settle pun dengan geran ditangan...


SAKINAH,..seindah nama dan perwarakannya yang periang dan ceria...hehe...kejap jer masa berlalu...dah masuk 2 tahun 3 bulan 3 hari...walaupun pertuturan x btul lagi...tapi dia cuba kgak utk berckap bahasa dia...dan alhamdulillah jgak...walaupun digelar ep mom..tapi still mampu susu badan sepenuhnya sampai dia 2 tahun 1 bulan...

1 comment: