Saturday 14 March 2015

Geram dengan apa yang berlaku

Masih Aku teringat2 peristiwa hari jumaat haritu...rasa tersentap betul hati dengan apa yang berlaku..team aku sendiri pun hormati dengan apa yang aku lakukan..aku bukannya rehatkan badan..tapi tgah BP..boleh faham x..aku x derlah rsa nak mrah ngan orang yang terpekik2 panggil aku disebabkan kerana aku ngah BP..tapi aku geram betul orang yg suka kata belakang ni..yg mlut manis kat depan ni...rasa sakitnya hati aku... Adakah dalam situasi macam ni aku tergolong dalam golongan orang teraniaya..huhu..tahlah...lagilun bukan diorNg x der anak...cuma mungkin bini diorang x bagi kot susu badan kat anak..tapi boleh x faham situasi aku ni...huhu... Geramnyerrr...grrrrr...

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete