Thursday 28 March 2013

Baby.....:-(

bangun pagi tadi...abang bangun awal dalam pukul 5.30...selalu bangun pukul 6.15 pagi...dia bagitau kak yong dah bersalin...dapat anak lelaki... alhamdulillah Ya Allah di atas kurniaMu... hmmm.... pastu terus x leh tdur... hmmm... x tahulah perasaan ni.. sedih pun ada...AKU... tahlah... macam2 ragam laki aku buat... dah last ending dia bagitau...sebenarnya abang sunyi... sebab abang buat macam tu nak hiburkan hati abang... subahanallah... baru aku tau..aku rasa sedih sangat2 dengan kata2nya.. x tahulah nak cerita macmaner....minggu ni bermulalah misi untuk berpuasa direct selama seminggu..alhamdulillah..ada perubahan pada badan2...moga2 hari mendatang lebih indah dari dulu....



aku harap...dengan zuriat yang Allah kurniakan akan datang.. hati lebih dekat padaNya...
aku tahu Ya Allah..dengan kehadiran zuriat kami nanti maka 100% kehidupan kami berubah... tapi engkau lebih mengtahui isi hati hambamu ini...fitrah yang engkau kurniakan pada kami... kami masih menginginkannya Ya Allah...bantulah kami untuk melindunginya dan mendidiknya kejalan yang engkau redhai...hanya padaMu tempat untuk kami meminta pertolongan Ya Allah.. kurniakanlah kami zuriat yang baik... sihat tubuh badan..sempurna akal fikiran...yang sentiasa bersyukur padaMu... yang sentiasa mendirikan solat dan ingat padaMu Ya Allah... dengan kehadiran anak kami nanti...dapat salah seorang dari anak kami nanti menjadi salah seorang dari pejuang islam imam mahdi Ya Allah... aku tahu Ya Allah hari semakin dekat...janganlah Ya Allah.. biarkan kami sengsara disebabkan kesunyian yang melanda pada hati kami... sesungguhnya engkau lebih mengtahui Ya Allah... bertapa peritnya hati kami...namun... jika ia yang terbaik buat kami... redha dan tabahkan hati kami bagi kami meneruskan kehidupan.. berikanlah kami kekuatan untuk kami menghadapi cerca tohmahan orang lain Ya Allah... hanya padaMu tempat untuk aku mengadu dan memohhon pertolongan... tapi Ya Allah... aku lebih mengharap Ya Allah... amin...

No comments:

Post a Comment