Friday 20 July 2012

perjalanan di bulan ramadhan...

hari pertama berpuasa.... tahun 2012..mengundang 1001 kesunyian di hati... hmmm...rndunyer..pada anak ibu... orang kata yang dah pergi biarlah berlalu...yer...susahnya nak biarkan perasaan ni berlalu pergi... bila hadir rindu ini...sangat menyesakkan jiwa nurani... terasa...kosong...terasa terlalu sunyi....aku harapkan semoga tahun depan lebih bermakna dari tahun ni..amin



sahabat yang sejati.... hmmm... menanti dan menanti.... adakah dia sahabatku untuk aku disyurga nanti...?? mungkin ya atau pun tidak...aku tahu...Allah titipkan seorang insan yang terbaik untukku...terima kasih Ya Allah...walaupun kita nampak jauh dihujung dunia..aku tahu...engkau insan yang terbaik untukku..walaupun kadang2 engkau selalu menyakitkan hati aku..tapi aku tau...ini semua ujian dari Allah di atas kesabaranku dalam pencarian DIUJI DAN MENGUJI...AKU TAHU DAN SEDAR..engkau adalah insan yang terbaik buatku...x perlah kalau engkau x sedar... tapi aku sedar...semoga hubungan kita ni berkekalan sehingga akhir hayat...semoga Allah merahmati hubungan kita...

No comments:

Post a Comment