Sunday 29 April 2012

dunia hari ini...

minggu ni walaupun bz banyak benda yang berlaku.. yang menyedarkan aku tentang kejadian alam.. tentang keadaan sekeliling.. tentang 1001 persoalan yang bermain difikiran aku dulu... tentang kenapa? kenapa? dan kenapa... tentang maksud disebalik ayat alquran.. selepas aku melihat video the arrvirals... tentang perjalanan seorang lelaki yang bernama mohamed hashem..menceritakan apa yang berlaku kepada dunia hari ini.. tanpa kita sedar.. rupa2nya yajuj majuj yang kita tunggu selama ini... telah keluar dari seluruh pelusuk dunia ini... dajal yang kita nanti2kan hari ini.. ada bersama setiap masa dengan kita..hmmm... patutlah kenapa tun dr mahathir mengeluarkan slogan... menuju kearah tahun 2020... tahun itu adalah tahun penguasaan sepenuhnya dajal terhadap dunia kita.. dajal yang menjadikan tanah israel sebagai kawasan pemerintahannya yang baru untuk menguasai dunia ini..hmmm...sebagaimana skrang ini... amerika menguasai seluruh dunia ini... dari segi kewangan yang kita tahu menjadi sebahagian dari idup kita...hmmm...puak khazar... freemason... yahudi ashkenazi adalah orang yang sama... dan merekalah sebenarnya yajuj majuj...tanpa kita sedar.. yajuj majuj dah lama keluar apabila wafatnya nabi muhammad SAW... subahanallah.. bila keluarnya dajal... ??? hmm.. x lama lagi... pada tahun 2023... yer.. waktu tu umur aku hmm.. baru jer menjangkau usia 37 tahun...kini... bar aku sedar segala2nya tanpa sesiapa yang menyedarinya..hmmm...

No comments:

Post a Comment