Sunday 25 December 2011

jiran

nak luahkan juga..hmmm...dulu...kiri depan belakang x der jiran...cuma harapkan jiran belah kanan jer...dan  selang sebuah depan umah...cuma jiran belah kanan... x ok ckit....memang masa mula2 masuk rumah lama dulu..alhamdulillah...semua jiran ok...cuma sejak akhir2 itu jer....hmmmm.... bl dah pndah... kiri, kanan, depan belakang..keliling banyak jiran...tp kenapa diorang sombong bangat yer... bukan aku yang x tegur... aku tegur macm biasa...cuma... tahlah... sampaikan sebelah rumah wat kenduri.... x dijemput langsung.... mula2 aku x fikir sangat...mungkin diorang fkir aku x da umah kot.. sebab tu x di ajak... tp bila depan umah wat knduri pn x dijmpet sama.. aku jadi pelik... DIMANAKAH SILAP DAN SALAH AKU????sedangkan beberapa kali laki aku keluar rumah.. wat x tau jer...bukannya laki aku x pernah tegur jiran2 sekeliling... semua dia tegur... cuma... bila laki aku dah mula kecik hati ngan sikap diorang..membuatkan aku terfkir2... apa salah aku....??? pelik sungguh aku ngan sikap diorang ni.... sedangkan.. aku bukannya wat hal apa2 pun.... lepas abih kerja terus masuk umah... jmper jiran baru aku sembang... kalo x.. x der ler.... aduhai...lgpn akukan sorang2...

No comments:

Post a Comment